26. februar 2011

ude godt men hjemme bedst

Jeg elsker min familie, men tre uger i udelukkende selskab med dem er meget. Min mor har lovet mig at hun vil køre mig i blockbuster (orker ikke at cykle, Danmark er jo pissekoldt?)og leje film. Tror at dagen kommer til at stå på: komme mig over jetlag, ligge i sengen og se FRIENDS, sex and the city og hvad end jeg falder over. Har også lovet min far at klippe en film sammen, med alle de klip vi har fra Sri Lanka. Så det skal vel også ordnes. Imorgen står den først på gudstjeneste (overvejer seriøst at droppe at blive konfirmeret pga. af alle de gudstjenester) og så skal jeg være sammen med den sødeste Karoline. Har købt en elefant-safir halskæde til hende. Som tak for alt hvad hun har været for mig<3

Jeg savner jer så meget piger<3 
Vi ses på tirsdag! Maria jeg vil gerne se dig snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar