1. marts 2011

status.

Jeg drømmer mig til varmere lande, sol og blå himmel. Håber ikke at nogen vækker mig fra min drøm, før den viser sig i virkeligheden. Det grå vejr og mangel på D-vitamin gør mig så depressiv. Tanken om at jeg skal have lavet engelsk og en dansk stil færdig er slet ikke realistisk for mig lige nu. Det sker ikke, og kommer nok heller ikke til det.
Faktisk er jeg gået i lidt emo-tilstand. Mit make up hænger ned af mit ansigt. Sort hættetrøje trukket godt ned om hovedet, og så har jeg fået en ny evne: Jeg kan vende al positivt til negativt. Ville ønske jeg havde en mulighed for at kunne gøre det modsatte. Det må jeg prøve på! 
Og det værste er, at jeg ikke en gang har et særlig stort problem, som jeg kan give skylden. Jo vejret måske, men ved ikke hvor mange, der vil give mig deres omsorg pågrund af det.
Lige nu hører jeg sørgelig sange om ulykkelig kærlighed, især Joey Moes "skakmat." Jeg har lyst til at græde og sige "Jeg kender det godt", men.. det gør jeg jo ikke.
Der er så lidt kærlighed i mit liv, selv ikke ulykkelig kærlighed finder plads. Bare neutralt. NEDEREN. Neutralt er nok det mest kedelige i verden.
Det gør det heller ikke bedre at rygning nu ikke mere er en del af mit liv. Det er SÅ hårdt at stoppe! Havde aldrig troet at det skulle blive en så stor udfordring. Men jeg vil stoppe, det er lige nu mit livsprojekt.
Projekt sund. Og nu hvor solen ikke lige frem står for døren, så er der jo massere tid til at blive godt fit til bikini-time, god røv og rene lunger ;-) 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar