4. august 2011

dictionary

Pivo - øl

vala - tak

palacinka - pandekage

voda - vand

Goddag - dobra danas

De ord jeg har haft allermest brug for i Kroatien

-----------------------------------------------
En fantastisk tur forresten. Savner at dele en øl på terrassen mens vi tager et spil Rommy, stå op for sent og slentre ned til stranden. Sejle rundt om øen i havkajak og drikke cocktails på buddha bar.







Det skal lige siges, at da jeg begyndte på det her indlæg fuckede mit internet, og det er nu en uge siden.
Så siden har jeg været sammen med de allerdejligste gawenda venner og lidt fler til. I tirsdags tog jeg i sommerhus og er lige kommet hjem. Det var rigtig hyggeligt.
Savner Frederikke ubeskriveligt meget, da jeg ikke har set hende i næsten en måned. Slet ikke normal dosis for os to.

Lad os alle indrømme (hvis der overhovedet er nogen der læser det) at det her indlæg sucks for groft, men hey jeg er doven og vi har sommerferie så fuck nu det.

KysKys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar