10. januar 2011

Life.

Prøver idag, nicenicenice. Efter jeg ikke var i skole i sidste uge har jeg mega mange lektier for, og jeg kan ikke komme igang. Det skal nok blive fedt :( Er blevet så van med ferie at jeg helt har glemt hvordan det er at gå i skole, man skal tie stille og sidde stille på sin stol? :O wtf?! Glæder mig til uge 4, praktik i folketinget hos kære enhedslisten, ah!
I fredags måtte jeg ikke gå ud. Straf fra min mor, fordi jeg ikke var i skole. Lørdag var jeg i bio med Caro, Manse, Sophie og Nathja - Love and other drugs.. Det bedste er min elskede Jake Gyllenhaal, som forresten har været KÆRESTER med Taylor Swift? Mærkeligt.
Sov først klokken fem, da vi stod op tog vi på store D. Altså lækkert ;-)
Glææææææder mig til at skulle ned i gawenda igen og se alle inkl. de søde piger, som ikke er blevet set i det nye år.
Skal danse imorgen :d.
Smutter nu. Historie, matematik, engelsk og kristendom kalder.

Peace out, maria. lol

Image and video hosting by TinyPic

wow.. langt blogindlæg! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar