3. januar 2011

lortefuckpislortefuckshitopirøvenlorterøvtisfuck.

jeg er syg og det blev jeg aftnen inden nytårs aften.
som i kan se på bloggen har alle de her dejlige piger været til fest, og jeg skulle havde været med dem. det var så pisse ærgerligt, jeg havde glædet mig sådan. øv.
men så må fest tøjet bare bruges en anden god gang, men nej hvor var jeg depri og ked af det.
nu sidder jeg og ser fjernsyn sådan en kedelig mandag og venter på dagen er slut, det er det værste jeg ved, det der med bare at og vente på at dagen er slut, for man skal alligevel ikke foretage sig noget vigtigt.
jeg skal i skole imorgen selvom feberen og halsen ikke er faldet til ro, vi køre nemlig benhårdt på her efter ferien med et kæmpe les af termins prøver. starter ud med tysk/fransk imorgen. YES MAIN!!
jeg sidder på min gamle mac book(4-5 år), fordi den lige skal pimpes op til imorgen og det kan jeg jo ligeså godt komme igang med, men det der gamle billeder fra photobooth bliver man aldrig træt af!

ps. jeg savner jer piger! glæder mig til at se jer.
undskyld for at min indlæg idag lang fra er fashion jeg orker bare ikke at gøre billederne store og tænke over at skrive fashion.

xx








Ingen kommentarer:

Send en kommentar