25. januar 2011

plans? I don't have plans.

klager over at de andre ikke blogger. amanda siger at jeg selv skal. så her får I en bid af min spændene dag. Har været syg og har holdt sex and the city maraton med mig selv. sidder med en opgave som jeg fik for i klassen time ( man kan da ikke give lektier for i klassens time?!), som handler om hvordan det gik sidste år i skolen, hvordan det går nu og hvordan det skal gå næste år eller... noget i den stil i hvert fald. Så her sidder jeg, som hader at tænke på fremtiden, medmindre den hedder Nørre G eller sommer, og skal overveje hvordan mit 9. klasses år skal forløbe. Man kan ikke lave mål for så noget. de holder alligevel aldrig. amen. fml.
xx love ya caisses grandes piger.


























Uundskyld for det meget lange indlæg. Når man er syg og alene kommer der tanker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar